Menu

Politica de retur

 

1. Prevederi generale

Prezentele clarificări se completează cu procedura și cazurile de returnare care fac parte din secțiunea ”Termeni și Condiții”. POWERPROTEIN  își rezervă dreptul de a modifica prezentul document în orice moment, fără o notificare prealabilă, fiind recomandat utilizatorului să revadă, înainte de a lansa orice comandă, informațiile cuprinse în această secțiune.

Atunci când utilizatorul intră în posesia comenzii este important să verifice produsele în cel mai scurt timp și întotdeauna înainte de utilizare sau desigilare. Pentru a investiga, evalua și remedia orice neconformitate utilizatorul trebuie să raporteze imediat către POWERPROTEIN un astfel de incident la adresa de e-mail: [email protected] sau telefonic la numărul +40 751 706 686 de Luni până Sâmbătă în intervalul orar 10.00 – 20.00.

Înainte de inițierea returului unei comenzi sau vreunui produs livrat, este necesar să contactezi echipa Customer Support  pentru a obține un număr de înregistrare al returnării. Fără această înregistrare prealabilă a incidentului procesul de validare a returnării poate fi întârziat.

Politica de returnare POWERPROTEIN nu afectează drepturile utilizatorului prevăzute de lege. Pentru informații referitoare la toate drepturile de care beneficiează utilizatorul persoană fizică  prin lege, se pot consulta paginile oficiale de web ale Guvernului României www.guv.ro și Agenției Naționale a Protecției Consumatorului www.anpc.ro

POWERPROTEIN acceptă returnarea produselor sigilate în termen de 14 zile de la primirea coletului de către utilizator. În cazul produselor desigilitate de utilizator după livrare returnarea este posibilă în condițiile constatării unor neconformități importante între specificațiile caracteristice produsului livrat efectiv și cele ale producătorului afișate pe site la data lansării comenzii.

Pentru a returna un produs completați FORMULARUL DE RETUR numai după ce ați înregistrat incidentul echipei Customer Support POWERPROTEIN

POWERPROTEIN va suporta costurile aferente oricărei operațiuni de returnare inițiată de utilizator în termenul de 14 zile de la livrare. În oricare altă situație costurile de retur sunt în sarcina utilizatorului și se vor compensa cu orice sume ce trebuiesc rambursate.

 

2. Dreptul de anulare

Potrivit legii române, ai dreptul de a anula un contract de livrare care s-a format pe canale electronice în termen de 14 zile, fără să fii nevoit să ai un motiv de neconformitate. Perioada de anulare expiră după 14 zile de la data achiziționării sau de când un terț indicat de utilizator la formarea comenzii, altul decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor.

Pentru a exercita dreptul de anulare, utilizatroul trebuie să informeze echipa Customer Support POWERPROTEIN prin intermediul unei declarații clare (de exemplu prin selectarea opțiunii corespunzătoare ANULARE CONTRACT care apare în contul tău sau prin intermediul unui înscris expediat printr-un serviciul poștal sau în adresa de e-mail [email protected] situație în care înscrisul va trebui semnat electronic și certificat astfel pentru opozabilitate în conformitate cu dispozițiile art.268 Cod procedură civilă și ale Legii nr.455/2001 privind semnătura electronică.

Utilizatorul poate beneficia de anularea contractului și de rambursarea contravalorii comenzii (dacă aceasta a fost plătită și livrată) numai dacă fiecare produs în parte se află în ambalajul original, nu a fost deschis și/sau desigilat. Produsele pe care utilizatorul le poate returna trebuie să fie în stare perfectă, cu toate sigiliile intacte.

 

3. Efectele anulării

Dacă utilizatorul anulează un contract de livrare respectând condițiile descrise anterior, atunci va fi îndreptățit să i se ramburseze toate sumele plătite, mai puțin costurile de livrare.

Nu vor fi returnate costurile suplimentare derivate din selectarea de către utilizator a unui tip special de livrare la momentul formării comenzii. Orice cost de livrare va fi rambursat la nivelul costurilor serviciului de livrare standard oferit de POWERPROTEIN care, de regulă, ar trebui să aibă costurile cele mai reduse.

POWERPROTEIN poate reține o anumită parte din suma de rambursat, pentru acoperirea deprecierii oricăror bunuri furnizate în cazul în care această scădere a valorii este rezultatul manevrării necorespunzătoarea a produselor de către client.

Rambursarea sumelor va fi operată în contul bancar indicat de utilizator, fără niciun fel de întârzieri, în următorul termen:

(a) 14 zile de la primirea de către furnizor a produselor returnate dacă sunt intacte

(b) 14 zile de la data furnizării de către utilizator a dovezii că a inițiat returnarea produselor

(c) 14 zile de la data la care suntem informați în legătură cu decizia utilizatorului de anulare a contractului dacă produsele nu au fost livrate

Rambursarea va fi efectuată prin transfer bancar, de regulă prin intermediul aceleași modalități de plată utilizată de client la tranzacția inițială. Utilizatorul este îndreptățit să solicite rambursarea prin orice altă procedură sau metodă permisă de lege, alegând să suporte orice alte costuri suplimentare. În oricare dintre cazuri, nu va trebui să plătești niciun fel de taxe ca rezultat al rambursării. Utilizatorul va putea fi ținut să suporte costurile direct asociate returnării bunurilor care se dovedesc a fi desigilate, consumate sau deteriorate.

După anularea unei tranzacții achitate în avans prin card, banca emitentă va debloca suma reținută în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia. Contravaloarea comenzilor achitate cu cardul va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

 

4. Cum procedez dacă am primit un produs incorect?

POWERPROTEIN are standarde atunci când ambalează produsele comandate de utilizatori. În cazul producerii unor erori, ne cerem scuze dacă utilizatorul a primit un produs neconform. Ca parte a angajamentului POWERPROTEIN față de utilizatori, astfel de probleme vor fi soluționate cât mai repede, simplu și cu solicitari minime față de utilizator.

POWERPROTEIN va analiza fiecare caz de returnare în mod individual. În unele cazuri este posibil să avem nevoie de mai multe informații, cum ar fi fotografii ale produselor imediat după despachetarea coletului livrat care să ne permită să luăm cele mai corecte decizii și măsuri. Obiectivul nostru este acela de a oferi utilizatorului o soluție convenabilă în cel mai scurt timp posibil.

 

5. Cum procedez dacă primesc un produs deteriorat?

POWERPROTEIN  are grijă să prevină orice deteriorare a produselor tale în timpul transportului, dar este posibil să apară diferite probleme. POWERPROTEIN își cere scuze dacă utilizatorul primește un produs deteriorat.

POWERPROTEIN roagă utilizatorul să nu refuze livrarea comenzii (dacă poate constata la acest moment că un produs este deteriorat), ci să accepte produsele, să avertizeze curierul de situația creată prin consemnarea acesteia în documentele de livrare și să contacteze imediat echipa Customer Support.

Refuzarea comenzii poate duce la întârzierea returnării coletului și a remedierii situației neplăcute pentru utilizator.

Utilizatorul ne va contacta prin intermediul contului său, folosind centrul de mesaje online POWERPROTEIN.

Este indicat ca utilizatorul să atașeze fotografii ale produselor deteriorate la mesaj. Un membru al echipei noastre va analiza detaliile și îți va oferi cea mai bună modalitate de soluționare a problemei.

 

6. Cum raportez o neconformitate sau defecțiune a produsului?

Echipa Customer Support POWERPROTEIN își cere scuze dacă produsul ajuns la utilizator are o defecțiune și/sau este neconform. POWERPROTEIN analizează și remediază în scurt timp toate nemulțumirile legate de calitatea produselor sale și va investga în detaliu defecțiunea raportată.

Pentru ca POWERPROTEIN să poată face acest lucru, rugăm utilizatorul să ne contacteze deîndată prin intermediul contului său, folosind centrul de mesaje online. Rugăm ca utilizatorul să furnizeze toate detaliile defecțiunii (neconformității) și, dacă este posibil, să atașeze fotografii relevante la mesajul de sesizare.

 

7. Cum pot returna un produs?

Te rugăm să iei legătura cu echipa noastră Customer Support POWERPROTEIN pentru returnarea unui produs.

Customer Support POWERPROTEIN trebuie să știe numărul comenzii utilizatorului, denumirea produsului și motivul pentru care dorești să-l returnezi. În momentul primirii acestor detalii POWERPROTEIN furnizează un număr unic de autorizare a returnării, precum și informațiile necesare aferente procesului de returnare. Dacă o returnare a fost aprobată, te rugăm să ambalezi produsul în mod corespunzător și să incluzi formularul de retur în pachet.

Te rugăm să soliciți o confirmare de expediere din partea oficiului poștal sau a curierului atunci când expediezi produsul. Obținerea unei confirmări de expediere nu costă nimic, iar fără aceasta este posibil să nu putem accelera rambursarea sumelor sau înlocuirea produsului.

Dacă soliciți înlocuirea unui produs iar acesta nu mai este disponibil, vom procesa rambursarea sumelor în contul utilizat pentru achiziționarea inițială a produsului.

Orice produs pe care un utilizator l-a acceptat și returnat ulterior este în responsabilitatea acestuia până când acesta ajunge în depozitul POWERPROTEIN. Așadar, asigură-te că returnezi produsul prin intermediul unui serviciu de livrare care oferă asigurare pentru bunurile expediate, în funcție de valoarea acestora.

 

8. Costurile de livrare îmi vor fi rambursate?

În cazul în care returnarea este necesară în urma unei erori din partea noastră, POWERPROTEIN va  rambursa oricărui utilizator îndreptățit, costurile aferente în oricare din situațiile enumerate cu titlu de de exemplu:

– Dacă îți trimitem produsul greșit

– Dacă produsul este deteriorat, defect sau neconform

– Dacă ai primit un substitut pe care nu dorești să-l păstrezi

POWERPROTEIN nu va rambursa costurile de expediere pentru produsele pe care nu le mai dorești sau de care consideri că nu mai ai nevoie. Aceste costuri vor fi suportate de către utilizator. De asemenea, îți recomandăm să folosești un serviciu de curierat care oferă asigurare pentru bunurile expediate, în funcție de valoarea acestora.

POWERPROTEIN nu va rambursa costurile de expediere pentru produsele returnate din cauza unui defect sau deteriorate, în cazul în care aceste cauze nu sunt identificate în procesul de testare. Costurile aferente expedierii produsului înapoi către utilizator vor depinde de produs și îți vor fi comunicate în momentul finalizării procesului de testare.

 

Feedback & Reclamații

Dacă nu ești mulțumit de modul în care POWERPROTEIN a gestionat procesul de returnare, înlocuire sau remediere a unui produs, te rugăm să ne aduci la cunoștință acest lucru. Politica POWERPROTEIN este de a rezolva urgent orice nemulțumire a utilizatorilor săi.

Te rugam să contactezi reprezentanții departamentului nostru de Servicii Clienți prin email la adresa de e-mail: [email protected] sau  telefonic la numărul +40 751 706 686 de Luni până  Sâmbătă în intervalul orar 10.00 – 20.00. Orice clarificare solicitată în adresa de e-mail va fi procesată într-un interval de 24 de ore.

Dacă utilizatorul dorește să apeleze la serviciile poștale va expedia orice corespondență către proprietara platformei POWERPROTEIN S.C. CLAM Solution S.R.L., identificată prin Cod Unic de Înregistrare RO 30675786, autorizată pentru operațiuni comerciale electronice de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Vaslui la poziția J37/188/2018, cu sediul social în România, Municipiul Vaslui, Bulevardul Ștefan cel Mare, nr.70, et.III, Birou C37, județul Vaslui.

 

0
X